14 януари 2015 г.

2014: Best In Beauty / 2014: Любими продукти

2 коментара :
 
2014 отмина бързо и неусетно с всичките си хубави моменти и падения, нека да запомним само хубавата част от годината.
Определено за мен тя бе в голяма степен промяна - нов начин на живот, нов град, нови преживявания и грим-рутината ми не остана по-назад.
За мен 2014 беше годината на матовите сенки, на фон дьо тените и коректорите, откриването на четките за грим,експериментирането с цветовете за устни, пластмасовите четки за коса и твърдите шампоани.

Последвайте ме / Follow me : FB page  Youtube  Pinterest   Bloglovin' Last Video

По-надолу можете да прочетете кои бяха най-използваните ми продукти през изминалата година.

Oчи:

Sephora - The essential Mattes Palette (Review)
Flormar Pretty Compact Quartet Eye Shadow 045 - Taste of chocolates (Review)
Inglot #445 (Review), #73, #31, #09

Лице:
Bourjois Healthy Mix Foundation
Essence Blush in Adorable (Review)
Rimmel Wake Me Up Foundation (Review)
Catrice Camouflage Conceiler
Maybelline Colorama Blush 501 
Bourjous Healthy Мix Conceiler (Review)

Четки:
Real Techniques Expert Face Brush (Review)
Impala Angle Brush #12
Real Techniques Setting Brush (Review)
Nanshy  Eye Blending Brush (Review)

Устни:
Sephora Cream Lip Stain (Review)
Maybelline Colordarama Pencils (Review)
Essence Natural Beauty Lipstick (Review)
Golden Rose Velvet Matte Lipstick (Review)
Catrice Lip Smoother (Review)
Maybelline Colorsensational Vivids Lipsticks (Review)
Essence Lip Pencil (Review)
 
Баня и различно от декоративна козметика:
Dove Душ-Крем с бадем (Review)
Golden Time Vita Capsule Essence (Review)
Urtekram Toothpaste (Review)
 Lush - New (Review) / Bomb Cosmetics Solid Shampoo Bar - Purple Passion
Macadamia No Tangle Brush (Review)

Нокти:
SNB "Зорница" (Review)
Golden Rose Color Expert #32 (Review)
Flormar 424

A кои бяха вашите любими продукти за 2014 година?
Споделете ми долу в коментарите.

 

2 коментара :

  1. Привет и честита Нова година! Има доста неща, които са и сред моите любимци благодарение на много изчетени ревюта, но има и такива, на които отдавна се каня и май ще ме изкушиш щом ги определяш за годишни любимци. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честита и на теб <3
      Aко ревютата са били мой-радвам се,че съм помогнала :)

      Изтриване