7 януари 2014 г.

Bourjois Healthy Mix Concealer - 51 Light Radiance (Review + Swatches)

6 коментара :
 
Здравейте, момичета!
От доста време се нуждаех от нов коректор и някак не бях наясно каква формула искам - дали по-лека и кремообразна или по-покривна. Като човек на крайностите се бях спряла на два варианта - Fit Me Maybelline и Bourjois Healthy Mix коректори. И така липсата търсеният цвят на първия ме доведе до покупката на втория. Не мога да кажа, че съм впечатлена, дори съм леко разочарована отчасти. Но както знаете, всеки си има различни предпочитания, очаквания, както и кожа, така че не очаквайте винаги да харесате неща, които съм ви препоръчала или такива, които съм казала, че не ми допадат. Доста блогърки харесват този, например, така че прочетете поне още няколко ревюта преди да купите.



Последвайте ме / Follow me : FB page   Pinterest   Bloglovin'

Марка / Brand: Bourjois

Линия / Line: Healthy Mix (редовна)
Къде: Lilly, DM и други
Моят цвят / My Shade: 51 Light Radiance ( Още 2 цвята : 52 - Medium, 53 - Dark)
Количество / Quantity: 10 ml
Срок на годност след отваряне: 12 месеца
Цена : 11 - 12 лв

Опаковка :
Малка тубичка със скосен апликатор в края. Завива се с капачка.Не се притеснявам, че ще се разсипе в чантата ми.

Консистенция и аромат :
Средна като гъстота. Според производителя, трябва да е хидратираща. Аз никак не я намирам за такава, даже напротив - изсушаваща. Усеща се лек аромат на кайсии, който изчезва след нанасяне. 

Цветът :
Дори и най-светлият цвят е малко по-жълтеникав за вкуса ми. Както съм написала по-горе има само още 2 цвята в колекцията, което според мен ще ви затрудни в избора на нюанс.



Покривност :
Средна до пълна. Позволява наслагване. Малко количество ще ви стигне за много участъци - т.е. доста е икономичен.

Преливане / Поставяне, финиш 
Съхне за кратко време, така че трябва да работите бързо с него. При мен се нанася по-добре с четката за коректор на Ecotools, отколкото с пръсти. Ако не използвам четка откривам, че се губи от покривността и повече се забелязват сухите участъци от кожата ми. Веднъж изсъхнал е много труден за преливане. Финишът е матов.


Издръжливост:
Стои няколко часа на кожата, но след тях финишът е още по-сух и подчертаващ фините линии.
Ако имате много мазна кожа сигурно ще ви допадне, но на мен не ми се нрави чак толкова.
При мен дори се окислява, което го прави още по-жълт.

Приложение:
Като всеки друг коректор първоначално бихте си помислили, че можете да го ползвате както за прикриване на тъмни кръгове, така и за несъвършенства. Лично не виждам как ще се справи с несъвършенствата, тъй като формулата е доста изсушаваща и се събира около сухите участъци.
При мен не се справя много добре и с зоната под очите - изглежда неестествено след няколко часа носене.

Обобщено:
Вероятно не бих повторила покупката, тъй като самата формула не е подходяща за моят тип кожа. Съветвам ви да си поискате тестер или да пробвате в магазина преди да купувате. Ако търсите кремообразен, лек, хидратиращ коректор този не е за вас. Но пък от друга страна, ако ви трябва покривен такъв, със матов финиш, жълт подтон и не ви притеснява формулата,  предполагам, че ще останете доволни.

А вие ползвали ли сте някой от продуктите от тази серия на Bourjois?
Споделете ми впечатленията си долу в коментарите.

6 коментара :

  1. Аз в момента ползвам същия и съм съгласна с това, че изобщо не е хидратиращ, но на мен цветът ми харесва, подходящ е за моя подтон кожа, но определено имам нужда от крем под коректора иначе изглежда наистина странно след няколко часа. :)

    ОтговорИзтриване
  2. На мен ми допада "серумът" от тази серия. Не изсушава и изглежда естествено. А аз съм човек с доста суха кожа, която на моменти дори изпръхва и се бели на места. Естествено преди това съм подложила и с кремче според типа кожа. Включих го в топ 5 за изминалата година: http://chebisheva.blogspot.com/2014/01/5-2013.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен серума много ми харесва, много е хидратиращ и се плъзга по кожата чудесно, не е с много голяма покривност, но достатъчна за да изравни тена и да поприкрие несъвършенствата ;)

      Изтриване
    2. Благодаря ви, момичета!
      Ще го погледна :)

      Изтриване
  3. Съвсем ме отказа. И за мен е твърде тъмен и жълт и затова все му се чудех, пък и цената е височка за коректор. Но след ревюто ти вече съм сигурна, че няма да го взема :D

    bbrillliantt.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  4. Аз съм с комбинирана кожа и този коректор много ми хареса. В момента ползвам Fit me на Maybelline и при мен през деня се събира във фините линии. Този на Bourjois ми хареса повече заради трайността му и това, че съхне бързо, а Fit me ми харесва заради консистенцията, но както вече казах поне при мен не е особено траен.

    ОтговорИзтриване