24 май 2014 г.

Skincare: Alverde Aqua Eye Gel Pearl (Review)

2 коментара :
 

Марка / Brand: Alverde
 Линия: Aqua (за нормална и комбинирана кожа)
Количество / Quantity: 15 мл
Къде: DM
Срок на годност след отваряне: Не намирам, но няма да е много предвид съставките
Цена : между 5-7 лв

Последвайте ме / Follow me : FB page   Pinterest   Bloglovin'


Тук можете да прочетете какво казва производителя за продукта:


Моите очаквания:
Лек, нелепнещ гел за зоната около очите. Търсех нещо хидратиращо, което да подхотви основата за коректор- да улесни нанасянето, да предотвратява изсушаването поне малко и да не намалява трайността му. 

Как го ползвам:
Изстисквам (силно казано) малко количество (приблизително колкото малка леща) на обратната страна на ръката си и нанасям с възглавничките на пръстите си в зоната под очите преди коректор или когато чувствам кожата опъната и суха.
Внимавайте със стискането, защото консистенцията е толкова водниста, че лесно можете да извадите много по-голямо количество, от това, което сте искали. Нуждае се от минимален натиск, останалото ще го свърши гравитацията.

Впечатления:
Не мога да пренебрегна факта, че няма синтетични аромати, оцветители, консерванти и минерални масла. Определено е голям "+" за мен! 
Друг положителен аспект е и самата тубичка - удобна е за употреба (определено повече от бурканче) и е хигиенична. Апликаторът е сравнително удобен, но заради самата консистенция понякога е малко по-трудно да оцелите точния натиск за количеството, което искате.
Консистенцията е лека,по-скоро рядка. Гелът е прозрачен с ненатрапчив аромат на цитрус, който изчезва след като попие в кожата. Попива бързо, хидратира и е икономичен. Не опъва и не изсушава кожата. 
Аз усещам съвсем лек охлаждащ ефект, който по никакъв начин не е дълготраен. 
Не дразни и кожата ми не се зачервява след употреба.

Изпълниха ли се очакванията ми:
Да!
След употребата на гела, коректорът се "плъзга" по кожата, прелива се много по-лесно от обикновено. Този продукт се превърна в моето спасение (за няколко часа) срещу сухотата, която ми причинява Bourjois Healthy Mix Concealer. 

Състав:
AquaAlcohol*, GlycerinSodium Lactate,Sodium PCAMaris Sal, Rhizobian Gum, Hydrolyzed Pearl Extract, Sodium HyaluronateXanthan GumCitric Acid,Lactic AcidTartaric AcidParfum**,Linalool**, Limonene**, Geraniol**,Citral**, Coumarin**, Citronellol**. 
* ingredients from certified organic agriculture ** from natural essential oils

А вие ползвали ли сте нещо на Alverde?
Кои са любимите ви продукти?



2 коментара :

  1. Благодаря за страхотното ревю - бях готова да го купя и като видях състава и този алкохол... бях до там :D :) Нищо де, ще се търси нещо друго явно...

    ОтговорИзтриване
  2. Днес тъкмо преди да пазарувам ми попадна много навреме ревюто и купих крема. Напоследък заради забързаното ежедневие взех, че си изгубих моя :(

    ОтговорИзтриване