12 май 2014 г.

Haul: Inglot, L'oreal, Green Pharmacy and more / Ново в пазарската ми кошница

1 коментар :
 

Последвайте ме / Follow me : FB page   Pinterest   Bloglovin'

Shauma - Repair & Care Spray for Dry and damaged hair
Освен Tangle Teezer-а ми се нуждаех от още нещо, което да ми помага при разресването, особено в дните, в които не ми се губи време във втриване на масло. Помага при разплитането, но усещам, че след употребата му косата ми се омазнява доста по-бързо.

L'oreal Elseve Nutri-gloss light
Нямам конкретни впечатления от този шампоан, все още не съм го ползвала достатъчно време за да се изкажа обективно. На първо четене има приятна консистенция, хубав аромат, пени се добре и най-важното - не утежнява косата. 

Green Pharmacy - Burdock oil with argan oil 
Масло за коса с отмиване, което майка ми ми донесе съвсем наскоро. Ако не сте запознати с марката Green Master, тя е каталожна и се разпространява като всички такива - чрез мрежа от дистрибутори (подобно на Avon, Oriflame). Голям минус е, че не можете да видите самите артикули преди реално да ги купите, но съм чела много положителни мнения за продуктите им за коса. Маслото има лек билков аромат, за сега действието му е положително върху косата ми, ще видим дали след определен период ще ми харесва отново.  


Inglot AMC Eyeshadow Shine Square 35 (Review Inglot Eyeshadow)
Предстои ми бал, казах си, за това ми трябват хубави светли сенки за началото на окото. 
Ох, каквито и извинения да пиша - вие си знаете, обичам да си купувам сенки (и червила, и червила). Тези на Inglot са най-добрите, които съм ползвала до сега (особено за този ценови клас). 

Essence All About Matt Fixing Compact Powder
Старата ми любима пудра на Manhattan е почти на привършване, а и ще ми е малко светла лятото, за това реших да си взема първата ми безцветна фиксираща. Не търсих нещо супер матиращо, тъй като и без това на бала ще съм с Colorstay, просто нещо, с което ще мога да ползвам за Т-зоната. Пък и никога не отказвам нови типове продукти. А коя е вашата любима?


Impala Precise Eyeliner 505
Черна очна линия тип "писец", страаашно удобна за работа. Консистенцията е добра, върхът е много тънък и това я прави изключително удобна, дори за много тъки линии. Е, не е най-наситеното черно на планетата, но ще го преживея, с оглед на цеовия клас.

Inglot Eyeshadow Pearl 440
Светло розово-лилаво с сатинен, почти ситно брокатен завършек. Стои невероятно в комбинация с другите ми лилави сенки на марката. 

Golden Rose Style Liner Metallica 05
И тъй като съм се зарекла да експериментирам повече идния сезон, реших да си взема цветна очна линия, която да поставям като акцент над черна. Още не съм я тествала обстойно, но за сега се справя страхотно - има доста добра пигментация.

Moda I-Shine Eyeshadow 312
Ако сте в сферата на бюти обществото няма как да не сте чували за тези сенки.
Аз ги търсих под дърво и камък, накрая съвсем случайно попаднах на тях в едно малко магазинче за козметика в Хисаря. Жалко, че беше само този цвят, иначе бих изкупила цялата линия. Докато суотчвах на ръката си, натиснах малко повече и сянката леко се натроши - текстурата им е толкова мека. Пигментацията е уау, този цвят е тъмен синкав дуохром, ще бъде перфектен за роклята ми. А за цената си от 3,30 направо нямат равни.
*Ако случайно знаете къде мога да намеря още сенки от серията в град Пловдив, моля пишете ми*

Inglot Eyeshadow Matte 332 (Review Matte Rainbow)
Най-красивото синьо с лек лилавеещ оттенък. Малко по-суха текстура от горните, но отново страхотна пигментация. 
*И благодаря на супер любезната Вержи от Inglot Plovdiv за избора*

А какви са вашите козметични придобивки напоследък?
Ако желаете да видите някои от продуктите в бъдещи ревюта, моля споделете ми, за да ги имам впредвид.


1 коментар :