10 август 2015 г.

3 in 1 Reviews: Eyeshadows - Flormar, Wjcon and Inglot

4 коментара :
 
 Така, така. Зная от колко време не съм пускала публикация. Особено на продуктова тематика. Фотоапаратът ми не е отишъл на ремонт още, поради очакването на първата ми заплата за тази година (йееей!) и предварително се извинявам, ако съм ви липсвала. Благодарение на моят ангел хранител (не говоря буквално, а за супер милото същество, което спи на 2 метра от мен) отново успях да направя снимки за няколко публикации напред. *Дени, идвам да те гушна*
И така, край на лиричните отклонения, време е да си говорим за... сенки. Мисля, че много добре знаете, че нямам никаква нужда от нови и все пак последните няколко месеца не се въздържах и си купих един нов цвят... добре де, три.
 Flormar Puffy Eyeshadow 07 Backpack Traveller
12 г - около 8 лв
DM, Лили и на някои от стелажите на марката
 
Преди няколко месеца марката пуснаха на пазара цяла нова колекция в много свежи и леко шарени цветове - зелено, синьо, бронз, като колекцията се състоеше от три цвята сенки, няколко очни линии, ружове и продукти за устни. Нямаше как да издържа на толкова голямо количество на такава ниска цена, въпреки, че сигурно няма да мога да ги изхабя дори и да ги използвам ежедневно.. по няколко пъти. В опаковката цветът изглежда много наситено тревисто зелено с зелено-синкав много ситен шимър, който не си личи на окото. За съжаление нанесен, дори и с база, не е особено ярък, но пък това го прави по-лесен за носене, дори на целият клепач. Текстурата му е много мека и кадифена; рони се лесно и заради това не позволява много напластяване на цвета. Не са особено трайни и леко ме разочароваха в този параграф. И въпреки минусите, бих си купула отново сенките, заради интересната текстура и хубавият цвят. Няма как да пропуснем и страхотната опаковка, една от малкото, които реших да запазя, само за да я гледам.


 Wjcon Baked Eyeshadow Melange 217
1.8 г - 
В магазинът на Wjcon в Serdika Center
 
Със Зори от Iris Shades съвсем преднамерено и невинно отскочихме до магазина на Wjcon. Повечето от нещата, които си харесахме се бяха изчерпали, така че задължително ще се върнем. Следващият път няма да ми се измъкнат тройките печени сенки, мус сенките и матовите червила.
За самите сенки, честно казано не съм впечатлена от текстурата им - доста прашливи са и поради тази причина не могат и да "залепнат" добре за клепача и изглеждат леко "брашняно", ако не се ползват мокри. Цветът е много красив светъл розов бронз. Като ги нося забелязвам доста шимър паднал под очите ми, който е труден за премахване и не е особено приятно като усещане. По скоро не бих закупила отново, а бих пробвала някои от другите им типове сенки. 

 Inglot 430
2,7 г - 8,50 лв
В магазините на марката София, Пловдив, Варна

От няколко години използвам сенките на Инглот и ни за момент не съм се колебала в качеството им. Лятото е сезонът на ярките цветове и реших да бъда смела с това наситено жълто злато. Шимърът много ситно смлян и нанесени сенките са изключително ярки, дори и без база.  Без съмнение любимец за изминалото лято. В началото на окото, като акцент или по целият клепач, резултатите винаги са забележими.

 Swatches:

А кои бяха вашите любими сенки за сезона? Споделете ми долу в коментарите.


4 коментара :

  1. Благодаря за ревюто, бях хвърлила око на единичките на Wycon, но ти ме разубеди.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами аз гледам, че някои колежки-блогърки са ги харесали :) Ако имаш възможност иди до магазина им да усетиш текстурата им :)

      Изтриване
  2. Божке, всеки път като видя сенките от тази линия на Флормар си мисля ..... за колко живота е предназначено това количество!?!? :)))))))))

    ОтговорИзтриване