8 юли 2014 г.

Summer Essentials: Nails / Какво ползвам през лятото: Маникюр

1 коментар :
 

 Последвайте ме / Follow me : FB page   Pinterest   Bloglovin'

Здравейте, момичета!
Най-после приключих с всички изпити за универистетите и сега остава само тягостното чакане. *Almost done!* Междувременно водя и борба срещу захарта, опитвам се да спортувам по-често, въобще сега е време за промяна :)
 Сетих се, че и отдавна не съм пускала пост свързан с маникюра и реших да ви покажа кои са най-използваните лакове от мен през лятото.


Flormar SuperShine 28
Мисля, че съм ви казвала колко често нося розови и червени нюанси на ноктите си (почти никога като дрехи) и този не е изключение. Supershine серията на Flormar не се различава много от редовната-четката е типичната за марката, формулата е същата, само блясъкът е малко по-голям от обикновено. Нямам никакви забележки, но вие знаете, че харесвам лаковете им. Покрива напълно на два пласта.

Manhattan Quick Dry 25G
Преди доста време ми беше предоставен за проба и въпреки,че в колекцията ми присъстват предимно розови нюанси, нямам подобен. Представете си най-прекрасното кремаво розово с лек прасковен оттенък. Покрива на два пласта, много често го ползвам в комбинация със следващите два. Четката е по-широка и по-дебела, удобна е за големи нокти, но за мъници като моите е мъчение.

Flormar Wet Look 04
Още един по-пастелен цвят - "заглушено" лилаво, тъмно млечно лилаво. Формулата е по-гъста от редовната серия, с доста широка плоска четка (подобна на Rich Color  на Golden Rose). Покрива на два пласта. Много непретенциозен и красив цвят.

Flormar 424
Прекрасен ментов цвят-баланс на зеленото и млечното, без да е прекалено "убит". Един от най-използваните ми лакове не само през лятото, а въобще. Покрива на два пласта.

Golden Rose Selective 60
Покрай фурора към тази серия си взех един цвят за проба-прекрасно средно синьо с лилаво-розов ситен шимър. Покрива перфектно на два по-дебели пласта или на три тънки. Единствената ми забележка е към формулата-страшно бързо се сгъстява, имайте го в предвид.

А кои са вашите любимци за лятото?


1 коментар :

  1. Моите любими лакове и лятото и през останалите сезони са Rich Color на Golden Rose - имат удобна за мен широка четка, достигат желаната от мен покривност с едно нанасяне, изсъхват сравнително бързо и имат добра издръжливост. Да не забравям и разнообразието от цветове, поради което имам и около 10на от тях :)

    ОтговорИзтриване