12 юли 2014 г.

Ексфолиране: Нежна грижа с SNB Professional Mango Scrub (Review) / Exfoliation: Gentle Care with SNB

Няма коментари :
 
Здравейте, момичета!
Както ви споменах във ФБ страницата на блога, днес започвам нова поредица от постове посветена на ексфолирането. Доста често тази важна стъпка се забравя при грижата за тялото, което понякога води до не толкова перфектни резултати. Ексфолирането е процес, при който чрез продукт или инструмент се премахва известно количество мъртва кожа. Ако се използват подходящите продукти за съответната кожа (не всички нужди са еднакви) резултатът е чуста и сияеща кожа. Взависимост от степента на ексфолиране съществуват различни продукти като обикновено частиците, които се ползват са или захар (тези на Refan са такива) , или някакви смлени черупки на ядки (бадем, например). Естествено, срещала съм и други видове, като този, който ще ви покажа днес, но това са най-разпространените. Ексфолирането може да помогне при понататъчна грижа за кожата (ако искате меки и гладки крака, освен епилирането това е спасението), преди процедури (self-tanning) или при проблемна кожа (но тук трябва да сме съвсем внимателни).
И тъй като се старая да съм ви максимално полезна ще включа няколко продукта в поредицата, като на всеки ще отделя специална публикация. Продуктите са с абразивни частици от различно естество и ниво на ексфолиация, така че се надявам всеки един от вас да намери нещо за нуждите си.

Последвайте ме / Follow me : FB page   Pinterest   Bloglovin'
Разпродажба на бижута
Giveaway

Днес ви запознавам с SNB Profesional Mango Scrub с хималайска сол


Последвайте ме / Follow me : FB page   Pinterest   Bloglovin'

Марка / Brand: SNB (произвеждат в България)
Селекция: 2 разновидности - Гуава и Манго
Количество / Quantity: 300мл
Срок на годност след отваряне: 6 месеца
Цена : 15 лв

Имах възможността да се запозная със прекрасната Зори от екипа на марката, която ми разясни малко по-подробно идеята на фирмата. Самата тя съществува от 20 години, като преди е била насочена предимно към професионалисти (салони за ноктопластика и други), за това и кръгът на използващите е бил доста малък. Останах приятно изненадана от идеята за сътрудничеството - пък и Зори беше супер непринудена и много, много различна от хората, на които съм свикнала да попадам при работата ми с различни фирми. Да тестваме неща, които наистина ни допадат и са предназначени точно за нас - идеята с персонализирането беше страхотна. Знам, че се отплеснах в приказки, но не мога да си кривя сърцето, а и в крайна сметка съм тук, за да споделям нещата, които ми харесват.


Oпаковка и аромат:
Голяма, прозрачна на винт. Ако имате дълъг маникюр не е съвсем удобна, но аз нямам проблеми. Ароматът е тропическо манго. В опаковката е силен, нанесен на кожата се усеща, както и след употреба.

Консистенция и частици:
Ако като мен сте свикнали на типичните захарни или други ексфолианти, тази ще ви се стори странна, но не в лошият смисъл. Някак кремообразна е, не се разтича, а е някак по-твърда и лесна за употреба.  Според мен съвсем са уцелили съотношението.
Абразивните частици са съвсем малки (хималайска сол), като са перфектни за ексфолиране на части от тялото, които не се нуждаят от много силна ексфолиация.


Употреба:
Аз лично ползвам най-вече за ръцете и горната част на стъпалата, където кожата е съвсем нежна. Нанасям върху суха кожа, за да не се разстопят веднага частиците, ексфолирам с кръгообразни движения и изплаквам с вода. Кожата остава мека и хидратирана (обичам масло от шеа).



Състав / Ingredients:

Обобщено:
Харесвам продукта и ще продължавам да го ползвам с желание. Нямам търпение да ползвам някой от другите им продукти (набелязах си един прекрасен лилав цвят, който търсех от доста време).

А вие ползвали ли сте нещо на марката? Кои продукти искате да пробвате?



* Продуктът ми е предоставен за проба от Старнейлз 

Няма коментари :

Публикуване на коментар