8 юни 2013 г.

New In - Haul / Покупки

3 коментара :
 
Здравейте, мацки!
Време е да надникнем в пазарската ми кошница!


 Golden Rose - Rich Color - № 36
Разочарованието след лака на Essence не ме спря да търся перфектното резедаво зелено.
Още от първото нанасяне ми хареса, въпреки че са му необходими 3 пласта за пълния цвят и покритие. Има някаква нотка, която не отива точно на тона на кожата ми, но мисля, че ще го ползвам доста често през сезона.
The dissapointment after Essence's nailpolish L.O.L. didn't maked me surrender of finding the perfect greeny color. I liked it from the first coat, althrough it needed 3 for full coverage. It has some shade that doesn't match my skin tone a little, but I think I would use it often in summer.

Avon -Perceive - Body Mist
 Avon - Incandessence - Body Mist
Avon - Little Black Dress  - Body Mist
Тези три красавеца ми бяха подарени от мама за рождения ден. Обожавам ги- различни аромати, определено ще им отделя цяла публикация. Определено си бяха сделка - всяко за 5 лв.
(На снимката липсва "малката черна рокля")
These beauties were a gift from my mum for my birthday. I love them - 3 different fragrances, definetely going to write whole post about them. Great burgain - every for 5 lv. / 2,5 Euro.
(Missing the little black dress in the picture)

 Golden Rose - Selective - № 60
След фурорът по тези лакове, нямаше как да не си взема поне един от серията. При първото зареждане цветовете на ме грабнаха толкова, но след няколко седмици докараха тази красива синя основа с лек лилав шимър. Стои много добре на 2 пласта, консистенцията му ми е малко странна. 
After the furor of these polishes, I couldn't resist them. It's a blue base with puple shimmer. It covers in 2 coats, but the consistency is a little bit odd.

 Balea Mask with Vanilla and Raspberry
Срещала съм този продукт в няколко български блогове с положителни мнения, пък и реших че за цената от около 2 лв няма как да сбъркам. Тази в с екстракт от ванилия и малина, не съм я пробвала още, ще видим как ще ми се отрази. 
I saw this product in some blogs with + opinions and I thought that for the price I couldn't be wrong. It has vanillia and raspberry extract, I haven't tried it yet. 

 Balea Young - Zucker Schute Lipbalm
За тази серия на Balea отново съм чела доста и то хубави впечатления, особено за аромата. Не съм чак влюбена в него, честно казано шоколадовият ми харесва повече, но все пак е хубав продукт. Лек сладникав аромат, на мен ми напомня на ванилова захар, примесена с лимонова есенция.
I'm not inlove with the smell, the choco one is better in my opinion, but that is great too. Light sweet smell - reminds me of sugar with vanilla and lemon.

3 коментара :

  1. Може ли снимка на зеления лак за нокти...много ми допада като цвят :) Но дали стои и така на нокътя ми е интересно :)))
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Ауу искам лака на Golden Rose, уникален е!! Отивам да го търся утре! :)

    Andrea | RosyChicc

    ОтговорИзтриване