5 юни 2013 г.

Favorites - May / Любими продукти - Май 2013

3 коментара :
 
Здравейте, момичета!
Съжалявам, че последните дни не съм никак активна в блога, но точно в момента съм заета с училище. контролни, оценки, оформяне. Благодаря на всяка една от вас за пожеланията за рождения ми ден, накарахте ме да се усмихна! А сега е време за позакъснялата публикация за любимците ми за предходният месец. Снимките са стари, но телефонът ми се развали и за момента няма да мога да правя нови (скоро трябва да си купя  нов апарат ). Писала съм за всички продукти по-рано, за това и няма да изпадам в подробности, ще ви оставя линковете към ревютата.

Hello, girls!
I'm little buzy at the moment, school and stuff, so I have left the blog these days.
  Now it's time to write for monthly favorites.


1. Balea Lotion Summer Glam
Обичам тази серия на марката, страхотни аромати и ниски цени.
Must-have за лятото.
I love this series of  Balea's products - tasty-smelling, doesn't cost a lot.
Must-have for the summer.


Продукт, който ползвам всеки ден, въпреки това кожата ми не е "привикнала към него" 
и продължава да си върши добре работата.
I use this gel every day - my skin is not "used to it" and it does the job. 


Този крем-гел е вълшебен за почистване на лицето, откакто го ползвам всеки ден, акнето ми започна на намаля. Не изсушава.
It's magical for cleanising. My skin feels great since I use it every day. Doesn't dry.


Прекрасна лека текстура и аромат. Нежен е към кожата.
Beautiful light texture and fragrance. Gentle to the skin.


Когато исках нещо от различен лек гланц / балсам, използвах този продукт. Приятен ежедневен цвят, а и текстура.
When I wanted something different from gloss / lipbalm I grabbed this! Pleasant every-day color and texture. 



3 коментара :

  1. Страхотен блог! Последвах те, ако искаш разгледай и моя :)
    http://quitealooker.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти :) И аз те следя вече :)

      Изтриване
    2. Много интересен блог! А този лосион е един от любимите ми за лятото ;)
      Ивана
      dreamofjoe.blogspot.com

      Изтриване