12 март 2013 г.

PrettyBox - First Impression / Първи впечатления от PrettyBox

2 коментара :
 
Здравейте, момичета!


Вероятно вече сте се запознали с българския вариант на GlossyBox, за това няма да изпадам в подробности.
Бях супер развълнувана да разбера какво са ни приготвили (20-25лв.), тъй като в другите държави този тип козметични абонаменти са изключително популярни.

Хареса ми как бяха опаковали нещата - някаква материя, чието име не знам, в много приятен розово - лилав цвят. 
Чрез бюти кутийте, всяка една от вас, може да се сдобие с продукти,които биха й станали любими , а и такива които никога не би купила за себе си.
 Моята кутия пристигна малко по-късно от тези на другите момичета, за това и ще ми бъде необходимо още  време за да тествам всички неща по-обстойно и да ви напиша нещо по темата.








Кутията се състои от 5 различни продукта:



   1. Inglot Under Make-Up Base /  Inglot база за лице 

2 х 1 мл.
Оригинален размер:19.50 лв / 30 мл.

За този продукт очаквайте впечатленията ми много скоро след като го ползвам :)
Опаковката е напълно нормална - като на тестери. 

2.Creme 21 - Грижа за ръце и тяло

2 х 15 мл.
Оригинален размер: 4,70 лв / 150 мл.


Кремът ми хареса, честно казано. Не е прекалено мазен, попива супер бързо и е икономичен. Напомня ми на някакъв продукт на Орифлейм, но някак не мога да се сетя за името му. Евтин е , така че вероятно бих си го купила в реален размер.


3.Figs & Rouge Lip Balm (Реален размер)

8 мл
Оригинален размер:7,50 лв / 8 мл




Опаковката му е супер сладурска, пише че е внос от Обединеното Кралство.
Като аромат е нещо много странно - хем ми хубав , хем не особено много.

 Харесва това ,че е 100% натурален (екстракт от гераниум).  Стои някак на топченца в кутийката, но след като се затопли върху устните става като лек гланц. Добре омекотява  дехидратираните места.
Допада ми.

4. BM Beauty Peachy Glow Buster

1 гр.

Оригинален размер: 18,50 лв / 4 гр.



От това не съм особено очарована. Цветът е мръсно оранжево / керемидено. В неудобна опаковка е - трудно се отваря, а и има голям риск да го изсипете целия с едно движение.
Липсват надписи на капачката, има само един стикер на гърба, определено и във визията не са се постарали. И като консистенция и качество / трайност не е кой знае какво - поне при мен  стои много кратко.  


5.Skinetica

2 х около 10-15 мл.
Оригинален размер: 16,00 лв / 100 мл.


Този продукт е предназначен за дами с някакви несъвършенства по кожата от сорта на акне и черни точки. Все още не съм го използвала достатъчно време, за да се изразя напълно обективно , но за сега действието му ми харесва. Гори доста добре акнето (все пак съдържа алкохол), но не изсушава в голяма степен кожата, така че е подходящ и за момичета със сух епидермис. Няма остра миризма.

Бонус: 2 талона за намаление в магазините на Inglot (важат само за базата за лице)

Обобщено - нито съм разочарована от първата PrettyBox, нито очарована. Определено чрез първата кутия се печелят най-много клиенти и екипът трябваше да се постарае доста повече за нея. Не ми допада и това, че са една идея по-груби отколкото трябва да бъдат към клиентите си относно това, че липсваха няколко продукта в реален размер. Ще се колебая дали да си поръчам следващата кутия, но ще следя нещата.

Ползвали ли сте такъв тип абонаменти? Ще се радвам да споделите впечатленията си долу в коментарите :) 

2 коментара :

  1. Според мен можеха и повече да се постараят, особено щом е първата кутия... Аз мисля да се абонирам за следвашия месец, защото ми е интересно като изживяване, но не очаквам чудеса определено! :))

    Андреа
    http://www.rosychicc.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. тази определено не си заслужаваше чакането и средствата...дано втората да е по-добра

      Изтриване