10 април 2015 г.

Catrice & Essence New Products 2015 (Review + Swatches)

3 коментара :
 


Последвайте ме / Follow me : FB page  Youtube  Pinterest   Bloglovin' Last Video

 Започвам с палитрата, която не мислих, че ще ми хареса, но пък ме изненада приятно - Catrice Absolute Rose Eyeshadow Palette 
Съдържа шест цвята от светли до тъмни, все с лек розов оттенък. Чисто матови са само първият (много светла млечна роза) и петият (тоуп с лек розов оттенък). Вторият, третият и последният са по-скоро сатенени (последният е доста интересно бургунди с лек червен шимър), а четвъртият е някак по-наситен с частички, най-мек е от всички и затова се праши най-много. Самото качество на сенките е доста добро, пигментирани са, имат лесно преливаща се текстура, но се ронят и прашат леко. Това мен не ме притеснява особено и доста често ги използвам в ежедневния си грим, особено тоуп цвета - за вежди, контуриране и сгъвката на клепача е чудесен. Със сигурност препоръчвам, особено ако като мен си мислите, че няма да се възприемате с розови нюанси сенки, поне няма да счупите някоя банкова сметка ако ги купите.
*Суотчове - Отляво червилото Come Nаturally, от дясно палитрата Absolute Rose
За червилото съм писала цяла публикация,за това направо ви пращам там.
Продължаваме с триото - база, лак и топ на Catrice: Ultra Stay & Gel Shine Base Coat, Catrice Ultimate Nail Lacquer 82 A Galoon of melon и Catrice Ultra Stay & Gel Shine Top Coat, които ни обещават 8 дни без UV лампа и салон, гел маникюр в домашни условия без затруднения. Базата е леко белезникава на цвят и оставя нокътя матов и изравнен. За самият цвят, той е част от новият асортимент на марката и най-траен го намирам при мен нанесен само на един пласт между базата и топа. В противен случай се люпи при мен. Има хубав самостоятелен блясък и пигмент, но запечатан с топа не само блести още по-силно, а и издържа рекордните за моята плочка 5 дни без да се олющи. Самият цвят е млечно към леко ярко розово-коралово и е супер подходящо за сезона, става ми весело като го гледам.
*Ето и състава + суотч (два пласта) за по-любопитните
Catrice Jet Black Mascara - За нея ще си говорим в някоя по-нататъчна публикация, тъй като в момента имам прекалено много отворени.
Catrice AllAround CoverStick in 010 Nude
Oх, да обичам, колко да обичам покривните коректори? Напомня ми леко на Camouflage на Catrice, само че е една идейка по-светъл (заради цвета) и по-сух. Доста покривен е, ползвам го за тъмните кръгове, въпреки, че мисля, че ще бъде подходящ и за несъвършенства. Нанася се безпроблемно, но ви препоръчвам да не забравяте да го фиксирате с нещо, защото иначе леко се събира във фините линии под очите.  Харесвам го и честичко го ползвам за озаряване, не само под очите ами и на лицето като цяло.
*Суотч - отляво AllAround (010), отдясно - Camouflage (025)

А кои са вашите най-скорошни открития? Споделете ми долу в коментарите.
 * продуктът ми е предоставен от PR; мнението ми не е заплатено




3 коментара :

  1. Прекрасни покупки, поздравления!
    Аз днес гледах лаковете им от limited edition и всичките ги харесах, но ми се искаше да не са блестящи.

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубави придобивки. Определено ми стана интересно за "гел лака без лампа". Напоследък много бързо ми пада лака. Може да пробвам това като вариант. Благодаря за споделянето :)

    ОтговорИзтриване
  3. Сенките ми изглеждат доста обещаващи, трябва да се пробват!
    http://www.keepitstylishandsexy.com/

    ОтговорИзтриване