16 април 2015 г.

5 продукта за устни, които трябва да носите тази седмица #1 / 5 Lippies to wear this week #1

Няма коментари :
 
Последвайте ме / Follow me : FB page  Youtube  Pinterest   Bloglovin' Last Video
 
 
1. Max Factor Color Elixir Glossy Toffee - Най-новата ми придобивка от горепосочените. Има доста приятен сладикаво захаросан аромат. Цветът е леко кафеникав в опаковката, но стои почти прозрачно върху устните, като леко затопля цвета им. Почти не лепне, частичките не се усещат, т.е. не са груби и не ми дразнят. Йей, най-после да се спогодя с някой глос.

2. Golden Rose Velvet Matte #01 + Max Factor Color Elixir Glossy Toffee - най-добрата комбинация! Червилото е средно тъмен жълтеникав нюд с матов завършек, но е леко странен за моя подтон кожа. С глоса отгоре е чудесен, а и го няма матиращо-изсушаващият и никак нещадящ устните завършек.

3. Rimmel Oh So Gloss! Oh La La - Формулата е чудесна и е с лек аромат на черешки. Цветът е стряскащ в опаковката, но на устните е чудесен розово-червен нюанс. Консистенцията е крем, без частички. Апликаторът е супер удобен за употреба, тъй като е сплеснат.

4.  Golden Rose Velvet Matte #20 - Toва е моето червено червило! А ако искам малко по-холивудско излъчване смесвам със старият познайник - Bourjois Color Boost в Red Sunrise и получавам най-класическият ален нюанс. Съжалявам, че повтарям серия, но пък ми е толкова любима, че нямаше как (ревю можете да видите ето тук).

5. Golden Rose Vision Lipstick #125 - Нещо сравнително ново на пазара, a нямаше как да подмина този вамп цвят. Всъщност на моите устни е доста по-светъл, отколкото в опаковката и е една идея,по-розов, но пък ми допада. Препоръчвам ви да го използвате над молив с подобен цвят, тъй като формулата е доста мека и лесно се разлива извън контура на устните. Като цяло според мен си заслужава да се пробва най-вече заради цвета.

А кои са вашите най-скорошни продукти за устни?
 

Няма коментари :

Публикуване на коментар