5 октомври 2013 г.

Favorites - September / Любими продукти - Септември

7 коментара :
 

Последвайте ме / Follow me : FB page   Pinterest   Bloglovin'

Syoss - Repair and Fullnes Shampoo
Един от малкото шампоани, които наистина не ми утежняват косата. Без силикони, парабени и парафини. Можете да видите повече инфо в предишния ми haul.


Balea Young Zucker Schute Lipbalm
Обичам да ползвам балсам преди да започна да се гримирам, така когато стане време да сложа червило / гланц, устните ми са меки и хидратирани. Този е безцветен, малко по-тежка текстура, отколкото съм свикнала. Много икономичен и приятно ухаещ. Говорила съм ви за него - тук.

Bourjois - Color Boost Lipstick in 01 Red Sunrise
Още след купуването на това първо мое "чъби", осъзнах, че ще попадне в листата "Любими", може би не само за този месец. Отделих му цяла публикация, която можете да видите тук.


Maybelline - Color Tattoo in 70-Metallic Pomegranate
Знам, че сигурно ви е омръзнало да четете суперлативи постоянно за тях (още повече бяха в минало месечните фаворити), но все пак ви препоръчвам да погледнете този цвят. Красива комбинация между лилаво, кафяво, златисти частички и розово. Перфектният есенен нюанс.

 Pretty Time- Double-sided eyeshadow brush
Четката се оказа нещо неочаквано добро, перфектната комбинация с предходният продукт. Не е изгубила косми, евтина е и лесно достъпна (дрогерии Лили). Повече инфо - цъък.


Симпатично, флорално огледалце, което си взех от една будка на Клептуза.

Non-beauty favorites

Pickwick Fruit Amour (Асорти)

Urtekram - Aloe Vera toothpaste 

А вашите фаворити за месеца са...
Ще ми бъде интересно да прочета долу в коментарите ви :)
Успешен ден!

7 коментара :

  1. Определено ще се огледам за тази четка. Добра и евтина - неочаквано добра комбинация ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Този цвят на Maybelline от доста време му се чудя!

    http://beautylovesbooks.com

    ОтговорИзтриване
  3. Тази четка ми хареса, тъкмо си търся тип пенсил, ама защо трябва да има 2 края, хич не обичам така...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О,спокойно, Теди. Според мен ще ти е супер удобна :)

      Изтриване
  4. И аз не обичам много четките с два края.. иначе аз имам подобна на кент. Ретро огледалцето много ми допада, но с останалите неща нямам опит.
    Поздрави!:)

    ОтговорИзтриване
  5. Очите ми останаха в огледалцето! Много е красиво :))

    ОтговорИзтриване
  6. Хахах вчера си купих същия чай. :D

    ОтговорИзтриване