27 март 2016 г.

Ново в дрогериите - Февруари-Март '16

Няма коментари :
 

Здравейте, мили мой!
Последните два месеца преосмислям настоящата посока на блога и като цяло, на собственото си развитие, за това, простете ми, че не ви пиша толкова честичко, колкото преди. Наистина смятам да пообърна някой неща на 180 градуса, от към навици и прочие. В главата ми се въртят и разни предприемачески идеи, ала все още се поослушвам за детайлите, та като реша да започвам, ще разберете първи. Много съм хаотична в този пост, но ви казах, че малко или много ми е поомръзнало да пиша само за козметика... не защото не я харесвам вече, просто този свят има толкова много красота, отвъд нея. Та, след това разяснение май е време да ви спомена за няколко нови (или не толкова) продукта, които ползвам.


Bourjois City Radiance Skin Protecting Foundation - 03 Light Beige
30 ml- Около 27 лв
Bourjois Radiance Reveal Conceiler - 02 Beige
7.8 ml-Около 20 лв

Имах един сравнително дълъг период през който да тествам двата продукта и мога да кажа, че поизместиха Healthy Mix, за дните, в които не ми се носи много покривен фон дьо тен. Текстурата на фон дьо тена е страхотна между лек гел и средно течна формула, приляга много добре върху кожата, без да подчертава сухи участъци или да омазнява други. Любимият ежедневен фон дьо тен, който ще купя отново, защото съм сигурна, че ще ми липсва.

Коректорът също ме изненада приятно, очаквах да е прекалено оранжев. А се оказа такъв магьосник за скриването на тъмните кръгове, а и толкова лек като текстура... че измести Camouflage-а на Catrice от рутината ми.

Единствените минуси и на двата, според мен, са малко завишената цена за самия пазар (като бранд) и силния аромат. Като ги изключим, мисля, че и двата продукта са страхотни.








Manhattan Last & Shine 820 Green Chai (В серията има 41 цвята)
10ml  - не успях да намеря препоръчителна цена

Manhattan Top Coat Lasting Shine
10ml - не успях да намеря препоръчителна цена

Лакът е с много приятен пролетен цвят с разноцветни брокатени частички. Покрива на два пласта. Издръжливостта е нормална.
Топ-ът е чудесен, особено в комбинация с гел-базата на Catrice от този пост.



Golden Rose Dream Lips Lip Liner #502 (26 цвята)
2,99лв в goldenshop.bg

Наред с "brown lips trend" реших и аз да си взема светло кафеникав молив. Изненадах се сама себе си, защото всъщност ми хареса доста. Много траен, по твърд като текстура и леко изсушаващ, но пък стои няколко часа без да има нужа от подновяване. Чудесен е с неутрален гланц отгоре.

Golden Rose Matte Lipstick Crayon #19 (19 цвята)
3.5g-4,09 лв на щандовете/3,59 лв в goldenshop.bg

Да не остана по-назад, си взех от тези моливчета. Много лекички като усещане, понякога дори забравям, че ги нося. Цветът е много хубав тъмен морав. Острят се лесно, достъпни са на повечето щандове (но за сега съм ги виждала само в моловете, а не в търговската мрежа). Като текстура са много по-леки и неизсушаващи от Velvet Matte серията. Не ме впечатлиха с цветовете си, съвсем близки са едни до други и до другите им серии, но пък съвсем не съжалявам за покупката.


Swatches:

GR Matte Lipstick #19, GR Lip Liner #502, Bourjois Healthy Reveal Conceiler 02, Bourjois Healthy Radiance Foundation 03

 А кои са вашите нови придобивки?  Може би имаме съвпадения? Споделете ми долу в коментарите.





 


Няма коментари :

Публикуване на коментар