28 април 2015 г.

UPDATE: Live performances in Sofia (30.04 and 12.05)

1 коментар :
 
Здравейте, прекрасни! Как започна седмицата ви?
Включвам се набързо, за да ви споделя нещо много вълнуващо,  свързано с другата ми голяма любов - музиката. Най-после ще имате възможността да ме чуете на живо и ако не сте от срамежливите ще се радвам да се запознаем, ако вече не сме минали и през тази стъпка. През април и май давам началото на музикалните ми участия в Столицата.


Този четвъртък (30.04), заедно с група Impress ще бъдем в Swingin' Hall. (Намира се в близост до БНР и метростанция Васил Левски). Началният час е 22:00. Ако не сте запознати с начинът на работа на клуба, ще се редуваме с Babo Babo (сет след сет, едни след други) и по план до около три часа след полунощ ще бъдем там. 
Ще можете да чуете песни на Duffy, Christina Aguilera, Jessie J, Whitney Houston, Tina Turner, Gary Moore, Roling Stones, Тhе Dobie Brothers, The Beatles, Morcheeba и още много други.

* Снимката принадлежи на @Iliyan Iliev Photography

Малко по-късно, на 12 Май ще ви посрещна в по-интимна обстановка в Club The Point. Мястото се намира на Шипка 11, уличката зад Софийски университет. Самият клуб се намира под О!Шипка и входът му е през заведението. Началният час тук е 21:00. Имайте предвид, че местата тук са доста по-малко и е по-вероятно да стоите прави, ако закъснеете. 
Искам да споделя, че и клубът бяха така добри да не ми прилагат каквито и да е ограничения в песните, така че тук наистина ще чуете най-любимите ми за изпълнение композиции - неща на Alicia Keys, Beyonce, Sam Smith, Leona Lewis, Queen, Stevie Wonder, The Pretty Reckless и други.

Благодаря ви, че четете блога ми. Ще се надявам да се видя с някои от вас на горепосочените места и да ви разкрия още една малка (или не чак толкова) част от себе си. Позитивизмът и доброто настроение са задължителни.

Хубава седмица от мен,

1 коментар :

  1. Поздравления за първите ти изяви! Пожелавам ти много успехи и още много такива постове! За съжаление няма да мога да дойда, но от другата учебна година съм в София и се надявам да има на какво да ни поканиш отново! :))

    ОтговорИзтриване