14 април 2015 г.

Dermacol Aroma Ritual Caribbean Dream Set - Body Lotion and Shower Gel (Review)

Няма коментари :
 

Последвайте ме / Follow me : FB page  Youtube  Pinterest   Bloglovin' Last Video
 
Марка :Dermacol
Количество : Лосион - 200 мл, Душ-гел - 250 мл
Цена: 12,40 лв
Къде: Линк към продукта в parfimo.bg 
Доставка от сайта: от 3 до 7 дни; 5 лв до адрес, 4 лв до офис
Обичате лятото и коктейлите, нали? Toва усещане за спокойствие и отдадено чувство на релакс. Ананас, кокос и мляко? Звучи ви екзотично и като ингридиенти за коктейл? Ставаме двама. Днес ви запознавам с дуото лосион и душ-гел от серията "Карибска мечта" на Dermacol.

Започваме с лосиона - идва в изстискваща се тубичка от пластмаса с бяла капачка и има лек тропически аромат на мляко, кокос и ананас. Нанесен избива леко химически аромат.Нанася се лесно, попива бързо, не оставя следи по дрехи или филм по кожата. Ароматът не се задържа дълго върху тялото. Хидратира кожата по-скоро на средно ниво и я оставя леко освежена. В консистенцията му липсва желиран ефект, по-скоро клони към воднист, по-лек крем.Като Ако тялото ви не се нуждае от кой знае каква хидратация е приятен лосион за сезона.
Душ-гелът идва в същата опаковка (но с прозираща капачка) и учудващо за мен е в по-голямо количество. Има много лек, приятен подобен на горния аромат без химичното в него. Почти прозрачен е, пени се добре и не изсушава кожата, което е най-важното за мен. Ароматът отново не се задържа много дълго върху тялото, но пък под душа е чудесен като усещане.
Определено, ако трябва да избирам бих ви препоръчала само душ-гела, по-приятен ми е като консистенция и аромат, както и действие.
Със сигурност можете да намерите сходни на пазара от този ценови клас, но пък винаги е добра идея да опитаме нещо ново, нали?

 * продуктът ми е предоставен от PR; мнението ми не е заплатено

Няма коментари :

Публикуване на коментар