9 септември 2013 г.

Покупки - Haul - September

5 коментара :
 

Шампоан Здраве за чувствителен скалп / Shampoo Health - Sensitive
 Около 4 лв - 200 ml
Беше ми препоръчан от приятелки. Не видях нищо по-специално в този продукт. 
Продължавам да търся перфектния шампоан за сух / чувствителен скалп, за това можете да ми споделите личните си фаворити долу в коментарите.
Another shampoo from recomendations. It does the job, but nothing more than that. I'm searhing for the perfect dry / sensitive shampoo so tell me your favorites down below.

Bourjois Color Boost in 01 Red Sunrise
15 лв - 2, 7 g
Уоу, първото ми чъби. Ужасно много го харесвам, мисля че най-после открих перфектното червено за мен. Формулата му е страхотна, финишът - бляскав. Хидратира и е средно трайно.
Wow, my first lip crayon / chubby. I'm really satisfied, I think I found (finally) the perfect red tone for me. The formula is amazing and the finish is glossy. Hydrates and last for hour.

Rimmel - Waterproof Gel Eyeliner
10 лв - 2 g
Като първа гел очна линия за колекцията ми, бях супер развълнувана. Има четка на върха на капачката -  супер, много удобно. До тук с положителните неща. Не е водоустойчива, както ни обещават, размазва се лесно. Нуждае се от наслагване, за да се получи точния цвят. Смесих продукта с малко сенки и мисля,че така ме задоволява, поне откъм цвят. 
When I got this eyeliner I was super excited about it. There's a brush on the top of the cap, thats really convinient, but. It's not waterproof or smudgeproof and need couple of layers to show the color. 
I mixed it with some eyeshadow and I think now it's much better.


Avon - Juicy Moisture - Violet and Lychee Body Mist
До 5 лв - 100 ml
Нормален спрей за тяло. Обожавам аромата му.
Just another great body spray. Love the scent.

Essence - Stay Natural Conceiler
4, 29 лв - 1,5 ml
Този коректор беше разочарование за мен. Количеството е супер малко, цветът не е точният, а и не дава покритието, което търся. Не е много удобен за ползване и разпределителят на края е развален. Някой хора го харесват, просто не мисля, че е подходящ за мен.
This conceiler was little bit a disappointment. The color isn't right for me, the quantity is just teeny-weeny, doesn't cover blemishes or dark circles. It's not easy to use and my twist dispenser is broken. Some people like it, I think it's not just the right for me.

А вие какво си купихте наскоро?
And your purchases recently are..

5 коментара :

  1. Чудих се за този коректор на Есенс,но явно няма да се купува.
    Червилото изглежда много добре :))само положителни мнения чета за него.

    ОтговорИзтриване
  2. Учудващо е, че за теб Здраве не е сработил, аз съм много верен фен на марката, но пък точно този не съм опитвала. Моят скалп също е сух, имам си проблеми със скапани шампоани. Пробвала ли си Билка с алое?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм. Наскоро взех Syoss, за сега се справя прилично.
      Благодаря ти, ще го потърся :)

      Изтриване
  3. И аз съм разочарована от коректора на essence. Изобщо не покрива тъмните кръгове и е страшно малко количество, а опаковката-много неикономична, а когато хванах приятеля ми с интерес да върти разпределителя, се разделихме (с коректора де! Все пак всичко беше отишло в капачката :)
    www.artennviu.blogspot.com

    ОтговорИзтриване