12 септември 2013 г.

Готови за училище - Покупки / Getting Ready For School - Fashion Haul

6 коментара :
 


Здравейте, прекрасни!
Днес реших да ви покажа последните си покупки. Повечето от тях не бяха планувани, тъй като си търсех нещо за есенните месеци, но уви - не успях да си харесам. Все още асортимента с дълъг ръкав е доста оскъден, така че ще се наложи да почакам още малко.  
Както знаете сега е сезона на намаленията, така че можете да се сдобиете с доста неща на цена пъти по-ниска от нормалната. Такива артикули обикновено са от стари колекции, малки номера или просто сезонът им е минал. Е, какво пък и догодина ще мога да нося къс ръкав. 
Не съм голяма почитателка на Terranova, по принцип. Но ето, че се оказва - всяко правило си има изключения. 

Последвайте ме / Follow me : FB page   Pinterest   Bloglovin'

Terranova haul


Когато пазарувате по време на някое намаление, добре се оглеждайте за дефекти, петна, криви кройки, липсващи копчета. Ако сте внимателни може да се сдобиете с хубав артикул на добра цена. Например тази риза беше намалена от 22лв (ако не се лъжа) на 9лв. Цветът е много хубаво тъмно минтово. Материята е приятна на допир. 

Terranova shirt

Ръкавите - търся си точно такива от цяла вечност. 
Calliope - струваха на цената на едно кафе с приятелки - 3 лв.!

Calliope

Тази блуза ми навява женственост, малко ретро и стил. 
Купих я от едно магазинче в уличка до "Иван Вазов" в Пловдив.
Намалена от 22 лв на 10 лв.
Стои супер момичешко, има интересен акцент на гърба.

T-shirt

Отново риза. Малко нетипично за младо момиче, но пък ги обожавам. Млечен розово-прасковен цвят със златисти копчета за детайли. Лека, ефирна материя.

Milky shirt


И след толкова много ризи следват едни кецове. Семпли в кафяво и черно, по-високи от обикновени гуменки. Удобни, много ми харесват в комбинация с дънки.

Black and brown shoes

Black and brown shoes

Определено не съм приключила с покупките за есента :)
А вие успяхте ли да напазарувате ?
Споделете ми долу в коментарите :)

6 коментара :

  1. Страхотни попадения,честито.
    <3 Невена

    ОтговорИзтриване
  2. Готини неща.На мен блузките и рокли с по-дълъг гръб направо ми влязоха под кожата - страхотни са!Твоята блузка е супер :))

    ОтговорИзтриване
  3. Кецките са супер! Дай повече инфо!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Взех си ги от магазин в една уличка до главната в Пловдив.Пиши ми лично, ако искаш да ти обясня точно къде е. Бяха нещо от сорта на 15-20 лв.

      Изтриване
  4. Страшно одобрявам умното пазаруване, винаги можеш да се сдобиеш с нещо супер готино за по-малко $.
    П.С Синята риза ми допадна особено.

    ОтговорИзтриване