3 ноември 2012 г.

Списък с желани продукти / Wish List Fall 2012

3 коментара :
 

Здравейте!

Днес реших да ви споделя част от списъка ми с желани продукти :)

Maybelline Color Tatoo

Чела съм доста ревюта за този продукт на Мейбълин и всичките са били положителни. От скоро могат да се намерят и в България. Би ми било интересно да ги пробвам,въпреки че няма нещо от цветовата гама,което да ме кара да изпадам във възторг.


O.P.I.  Skyfall Collection 2012 

Цялата колекция ми допада като цяло,но имам 3 абсолютни фаворита. Като се има впредвид бюджетността на марката ще си ги взема само ако се появят в мини размер.



 Golden Eye 

От край време търся перфектния нюанс на златното. Мисля,че го открих! Идеалното съотношение между блясък и частици. Най-големият ми фаворит от цялата серия.


Мan with the golden gun (top coat) 

Топ лак със златни частички. Може да бъде акцент на няколко нокътя,в противен случай граничи с кича. 



 You only live twice

Много красив,блестящ,малинено-червен лак. Напомня ми на вкуса на сочни плодове.


  Naked  Palette

 Може би най-известната палитра в бюти интернет сферата. Разкошни цветове и качество,но и висока цена.

Ecotools brushes 

Известни са с добро качество на ниска цена. Изработени от бамбук и синтетичен косъм.



3 коментара :

  1. Имам review за Ecotools, надявам се да ти е полезно, а ако си се сдобила с някоя от четките, които нямам ще се радвам да споделиш мнение:)

    http://glamorousfairylife.blogspot.com/2013/01/ecotools-brusheslove-love-love.html

    ОтговорИзтриване
  2. http://www.youtube.com/watch?v=whw1vnLm2q8 <---- бюти блогърка сравнява Naked Palette с two cosmetics daily palette :}

    ОтговорИзтриване