30 декември 2015 г.

Изразходвани До Край №10 (Козметично Кошче) / Empties #10

Няма коментари :
 
Не съм ви писала за празни опаковки... от цяла вечност, ала с двете работи и университета, които бях подхванала нямах време за нещо различно от сън и почивка. Специално тази порция е снимана може би преди повече от два месеца, но ето че най-после й дойде реда на нея. За радост, съм решила да не работя следващите два месеца до сесията, така че имаме да наваксваме много с публикациите.
Билка измивен гел с краставица и пъпеш (Review)
Беше така любим за лятото и си го приключих с удоволствие... Само дето помпичката му се развали и започнах да го ползвам без нея. Има лека гел текстура, която "изсмуква" себума от кожата, но без да пресушава прекомерно и я оставя свежа и чиста.

Mixa Soothing Tonic (Review)
Присъстваше в една публикация за продукти, чиято покупка съжалявам, че съм направила. Изсуши ми страшно много кожата, чак до люспестост; помпичката е ужасна и разпръсква продукт навсякъде, а и ароматът е ужасен за продукт за лице. Не бих повторила.

Alverde емулсия с лайка (Review)
Много любима за зимният сезон-има кремообразна,стегната текстура с много лек аромат. Почиства добре, без да дразни или изсушава. Много икономична, чудесна е и за сваляне на част от макиажа на лицето, като стъпка преди мицеларната вода, например.

Bourjois Deodorant Anti-Marks
Хареса ми. Има приятен аромат и почти прозрачна формула с рол-он. Доколкото съм наясно, техните са и без алуминий, което винаги е в плюс. Бих повторила, но може би друг аромат.

C-THRU - Black Beauty
Миналогодишен коледен подарък, заедно с душ-гел от същата серия. Допадна ми, определено много повече от него-лично усещам както сладникави нотки (ванилия,амбър), така и пикантни, и цитрус, което го прави наследник на плодово-ориенталската категория, сиреч точно за мен, но без да е прекалено тежък. Не е особено траен, но за така цена не съм очаквала и друго.

Adidas - Natural Vitality
Честичко ползван през пролетта, но пък с лека трудност изхабен зимата. Много свеж, чист аромат, с лека водна насоченост. Може би с края на студовете ще посегна отново към него, но сега не усещан нужда да повторя веднага.

Avon - Today, Tomorrow, Always
Попада в подобна категория на Black Beauty и ми беше последният коледен подарък в гимназията от "Тайния Дядо Коледа". Стана ми толкова любим, че всяка година ровя в каталозите им да си харесам някаква разновидност или поне близка като аромат есенция. Или пък майка ми се притичва на помощ и знам, пе за Коледа ще имам нов парфюм. Мерси,маме :)
Balea гел за бръснене с боровинка
Идеята е много интрересна и виждам малка разлика в разраняването/зачервяването на краката след използването му. Мирише много детски, по един хубав начин. Първо излиза под формата на гел, който чрез движенията се превръща в пяна. Въпреки това, едва ли бих повторила,защото според мен последвалата хидратация го замества, че и се справя по-добре от него, но не съжалявам, че го опитах.

Dove душ-крем с бадем
Дени Банчева ще потвърди колко време ми трябваше да изхабя този душ-гел и то не защото не ми хареса, а просто защото количество от половин литър за един човек според мен е нереално много. Мирише божествено и не изсушава кожата, а усещането след употреба е много приятно отпусната кожа. А и го взех за около 4лв, което го прави направо безценен. Определено ще повторя, след като приключа всички останали в банята.

Balea Dusche & Olperlen
Този пък ми бе спасителят, когато нямах асбсолютно нищо,което да използвам в банята на една от стаите в Студентски град. Също ми хареса, точно поради факта, че не ми оставя кожата опъната и стегната. Ароматът му ненентолкова силен и задържащ се като на горния, но може би някой път може да опитам другата им разновидност с нар.
Essence All About Matt! Powder
Край и на тази любима пудра за т.нар. baking n highlight, пък че дори и за фиксация. Не, не успях да я изхабя, но пък безумно успях да я строша така, че да не мога да си я възстановя обратно директно върху пода. Ечадски евтина е и върши чудесна работа, освен за фотография.

Bourjois Max Definition Mascara
След четвъртчасов опит на една конслтантка да се опита да ме накара да купя друга спирала с думите, че била професионален гримьор (и моята устатост, че ако е, няма да е консултантка в ДМ) си взех тази за разделяне на миглите. Хареса ми като ефект, но изсъхна адски бързо и започна да се рони нереално много. Не бих повторила., особено след като на по-нисък клас като цена съм срещала къде по-добри.

Nivea Fruity Shine Cherry Tinted LipBalm
Тези балсамчета си ги купувам от още преди да създам блога. Имат лек цвят, миришат хубаво и не са нещо, за което трябва да се притесняваш,че ше се разтече или размаже-просто попиват в устните и ги правят по-меки. Със сигурност ще повторя в някакъв момент.

Perfect Nailpolish
Много жлюбим беше и можете да видите как стои тук, но за съжаление вече изсъхна и няма как да бъде вкаран в употреба.

Maybelline The Rocket Mascara (Review)
Всеизвестрн любимец,с който... не се спогодихме. Така ми слепва миглите и се сваля толккова трудно, че ми отнема двойно повече време да я махна от тях. А и дразни очите. В никаъв случай няма да повторя.

Golden Rose Kajal Pencil
Адски стар продукт, който най-после се реших да изхвърля. Не беше лош като основа за опушени очи, но като молив се размазваше и не стоеше на място. Едва ли бих повториша, при наличието на такива хубави моливи, като на Catrice и Essence,например.

Urtekram Mint & Green Tea ToothPaste (Review)
Хиляди, хиляди пъти съм ви говорила за пастите на Уртакрам. Ако ви е интересно, вижте поста по-горе.


Няма коментари :

Публикуване на коментар