20 юни 2015 г.

#MishMash Fest @One More Kino (20.06-21.06) (Event)

2 коментара :
 
Здравейте, момичета! Как прекарвате тази така ветровита събота? 
Така де, моята започна съвсем не като почивка, а именно с изпит по право в така любимият ми факултет. Та, след лек отдих в дебрите на студентското ми общежитие реших да се отдам на още малко релакс и да скоча до One More Kino, за да видя какво са ни подготвили Момичетата от града и участниците в тазгодишния Миш-Маш Фест.
Предупреждавам, че този пост нямаше да бъде осъществен без безкрайната подкрепа на нереално милата ми съквартирантка. Алилуя за живите фотоапарати (моят още не е скочил до ремонт). 


...време ни е за цветни дрешки...
... гримьори...
...и други хора...
...пътуване...
...ефирност..
...био козметика...


...бижута от кожа...
...красив хаос...



...космос...


...синьо лято...



Ако сте си набелязали нещо, имате още малко време (до утре в 18 часа) да минете да разгледате. Линк към събитието.
Лека вечер от мен.

2 коментара :

  1. Чудесни снимки, лично аз те признавам колко си пъргава. И с тях (за толкова крато време) и с поста!

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубави и цветни снимки наистина...аз се вклюбих във възглавничката :)

    ОтговорИзтриване