7 ноември 2013 г.

Manhattan - Lotus Effect (Community Colors) in 05 Tally Fair and 08 Tie-Dye (Review and swatches)

Няма коментари :
 

Количество / Quantity: 11мл
Колекция / Collection: Lotus Effect
Моите цветове / My Colours:  05 Tally Fair и 08 Tie-Dyе

Последвайте ме / Follow me : FB page   Pinterest   Bloglovin'


05 Tally Fair е прекрасен за носене през късната есен / ранна зима. Цветът е красив тъмно зелен крем.  На по-слаба светлина изглежда като черно. На пряка слънчева светлина се разкрива зеленият му тон.



08 Tie-Dye ми изглеждаше доста непринудено и обикновено млечно тиквено оранжево.  Но на ноктите стои доста по-ярко и наситено, отколкото в бутилката. Перфектният цвят за Хелоуин или денят на благодарността.


Опаковка Packaging:
Черна, широка дръжка, с лек металиков ефект. На капачката го има логото на марката.
Black, wide cap with logo of the brand.

Четка / Brush:
  Малко по-широка  е от стандартните и доста удобна.
Little bit wider and easy-to-use than the others.

Нанасяне / Applying:
Лесно, не остава на черти. За пълно покритие и двата цвята се нуждаят от два тънки пласта.
Really easy, doesn't dry on stripes. For full coverage you'll need 2 thin coats. 

Консистенция / Consistency:
Малко по-гъста от тези, с които съм свикнала, но в никакъв случай прекалено.
Thicker than I'm used to, but not that much to bother me.

Време за съхнене / Time to dry:
Сравнително кратко, дори мога да сравнявам с бързо съхнещата им серия.
Fast, I can even compare it with the quick dry series.

Издръжливост /  Lasting :
Няколко дни без топ, което за мен е постижение.
Couple of days, which is a win for me.

Финиш / Finish:
Бляскав.
Shiny.

А сега можете да се насладите и на другите цветове от серията





* Продуктите ми бяха предоставени за проба от Таота ООД

Успешен ден!

Няма коментари :

Публикуване на коментар