25 май 2013 г.

30 факта за мен / 30 facts about me

2 коментара :
 
Здравейте,мацки!
Днес се замислих, че всъщност знаете много малко неща за мен, така че е време да запълним този пропуск с публикацията за 30 факта за мен!
Let's get it started!

1. Все още не съм завършила гимназия  - 11 клас съм.

2. Обичам да чета книги, предимно някакви фантастики.

3. Пея от много малка - някъде от 3-4 годишна. Майка ми забелязала,че умея след като съм започнала да си тананикам някаква песен от сериал.

5. Лесно се насищам на нещата - ако хвана определено хоби, то ще е за няколко месеца, най-много година. Единственото, което не съм изоставила за сега е пеенето.


6. Не гледам много телевизия, за сметка на това пък стоя доста пред компютъра.
7.В училище са ми приятни  икономическите дисциплини - счетоводство, икономика, също и математиката.

8. Най-трудоемкият и безинтересният предмет в училище за мен е географията.

9. Обичам всякакви музикални формати - X Factor, The Voice. Рядко следя българските им еквиваленти, обаче.

10.Имам ужасно много хобита - от блогър, през квилинг, декупаж, полимерна глина, компютри до пеене.


11. Слушам много малко българска музика - Рут Колева, Меги Алексиева - от този сорт.
12. Зодия Близнаци съм , затова и съм толкова непостоянна в нещата.

13.  Слушам разнообразна музика - от класически джаз до инди рок. Всичко зависи от моментното ми настроение.

14. Единственият стил, който не признавам е поп-фолкът / чалгата.
15. Гледам ужасно много сериали - около 20. В момента съм зарязала повечето и следя само около 3-4.


16. Винаги съм искала да посетя Англия. За момента обаче не съм го осъществила.

17. Следя много малко български влогърки - повечето са англичанки.
18. Дразнят ме хора с високо самочувствие.

19. Най-влиятелната певица за моя стил е Jessie J. Изключително естествена, забавна, талантлива.
20. Обичам мюзикъли - най-най-любимите са стари кабаретни / джаз. Добър пример е Burlesque.


21. Луда съм на тема шоколад - когато си взема, никога не мога да запазя дори парченце за после.

22. Не обичам да отсъствам от училище (нетипично, а), защото помня лесно по слух. Дори и да препиша всичко ми по-трудно да го запомня така.

23. Харесвам всякакви ретро неща - от облекло , през грим до музика.


23. Абсолютна класика за мен е pin-up грима - черна очна линия и червено червило.
24. Пея непрекъснато - от банята до коридорите в училище.

25. Обожавам високи обувки. Много високи!

26. Нещото, което най-много се повтаря в гардероба ми, са черните рокли. Имам поне 5-6 - различни деколетета, презрамки, нюанси.


27. Косата ми е дълга, тъмно кестенява в корените, леко изсветляваща в краищата. Никога не съм я боядисвала, просто си е такава.

28. Имам бледа кожа, трудно хващам тен. Колко и да се пека резултатът е минимален.

29. Не обичам тежкия грим. За ежедневието подчертавам очите със спирала, веждите с молив / сенки и съм готова.

30. Имам зелени / пъстри очи.


Надявам се да харесвате такъв тип публикации или поне да сте научили нещо ново за мен.
Слънчев и спорен ден ви полежавам!

2 коментара :

  1. Явно блогърки-близнаци сме превзели бг-пространството :D Страхотен таг :) Успех с пеенето - "Който пее, зло не мисли" :)) Аз си пея само не себе си, че ще изгоня хората около мен :D

    ОтговорИзтриване